Να μαι πάλι! Θα αναφερθώ άλλη μια φορά στα πανεπιστήμια της χώρας μας, αυτή τη φορά όμως θα προσπαθήσω να διαλευκάνω το περιεχόμενο του φακέλου: πώς να φτάσετε στο πτυχίο. Θα προτείνω μερικούς τρόπους για να μπορείτε κι εσείς οι άμοιροι να περνάτε τα μαθήματα στη σχολή σας. Γιατί αγαπητοί μου, ο σκοπός ορισμένες φορές αγιάζει τα μέσα.
Και για να δείτε πόσο ανοιχτόμυαλος είμαι (ναι! μόνο για το μυαλό μου μιλάω, δε θέλω υπονοούμενα!), θα γράψω πράγματα για τα οποία ιδεολογικά είμαι εντελώς αντίθετος (πχ γιατί να κάνεις κομπίνα για κάτι που υποτίθεται ότι σ' ενδιαφέρει πραγματικά;).
Παραταύτα, εγώ σκέφτομαι το δικό σας μέλλον και βάζω τις πεποιθήσεις μου στην άκρη για την πάρτη σας, για να επωφεληθείτε από τα γραφόμενά μου, γιατί είμαι ο Hulk... ή μάλλον πιο πολύ σε Robin Hood φέρνει η όλη υπόθεση... για σκεφτείτε λίγο: ο ηθικός που κάνει την ανηθικότητα για ηθικό σκοπό (Ατςςς!)
Κλείστε λοιπόν τα μαλαματένια σας ματάκια και φανταστείτε. Φανταστείτε ότι είσαστε φοιτητής στο Πολυτεχνείο, ας πούμε Μηχανολόγος Μηχανικός. Βρίσκεστε στο 5ο έτος, με λίγα λόγια όπου να 'ναι υποτίθεται ότι πρέπει να πάρετε πτυχίο.
Μια ωραία πρωία, πάτε και 'σεις με ένα λαμπερό σαν τον ήλιο χαμόγελο να πάρετε από τη Γραμματεία την κατάσταση με την αναλυτική βαθμολογία που είχατε ζητήσει. Η διάθεσή σας γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη όταν αντικρίσετε το γλυκό προσωπάκι της νέας γραμματέως που σας δίνει το πολυπόθητο χαρτί.
Βγαίνετε από τη Γραμματεία στην καλή χαρά και του ρίχνετε μια ματιά... @#%#&#*&(%*!#(%&@^&^_)(*$%^ (λογοκρισία για τα καντήλια που ακολουθούν). Χρωστάτε 22 μαθήματα!!! Πότε μαζεύτηκαν ρε γαμώτο; Κλαψ μπουχουχου ουααααααααα!
Πόσοι από 'σας θέλετε να βρεθείτε σε μια τέτοια κατάσταση; Νομίζω ελάχιστοι από τους οκνηρούς αναγνώστες μας έχουν το προνόμιο του μαζόχα... Γι' αυτό ακριβώς το λόγο βρίσκομαι εδώ ρε κουτά! (άχου τα μωρέ τα καημένα! :P). Έχουμε και κλαίμε λοιπόν:
Ο πιο κλασσικός τρόπος είναι αυτός της αντιγραφής, που όλοι γνωρίζουμε από το Δημοτικό θα έλεγα. Όμως εδώ τα πράγματα έχουν μια σημαντική διαφορά!
Καταρχήν ξεχάστε σκονάκια στο θρανίο, στα μπούτια, μέσα από γυαλιά ηλίου, συρτάρια και λοιπές παιδικές αηδίες. Είναι κλινικά αποδεδειγμένο πως δεν πιάνουν.
Επίσης προσέχετε από ποιον αντιγράφετε! Το ανταγωνιστικό σύστημα ανάμεσα στους φοιτητές είναι τόσο αισχρό που όποιος σας επιτρέψει να αντιγράψετε από αυτόν κατά πάσα πιθανότητα είναι ή αδιάβαστος ή ηλίθιος! Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις, αλλά κατά πόσο μπορείς να ρισκάρεις, όταν ο συντελεστής να καείς είναι 1.05;
Ακόμα, ποτέ σας μην αντιγράφετε μαθήματα που θέλουν σκέψη και όχι μπλα μπλα, πχ φυσικές, μαθηματικά κλπ. Όσοι με λίγα λόγια έχετε περάσει σε καμιά σχολή του Πολυτεχνείου ή σε καμιά σχολή θετικών επιστημών, την κάτσατε!
Πώς να αντιγράψεις σειρές Taylor και ολοκληρώματα αν όλο το εξάμηνο εξασκούσουν μόνο στην ξυστομπαρμπαλογία (κατά το "ξύστα μπάρμπα");
Το WebSloth προτείνει την αντιγραφή από βιβλία ή σημειώσεις και μόνο σε μαθήματα στυλ Φιλοσοφίας, Ιστορίας οικονομικών θεωριών κλπ. Βάλτε το βιβλίο ανάμεσα σε 'σας και σ' ένα συμφοιτητή σας και συνεργαστείτε οι τρεις σας αμοιβαία...
Ένας άλλος γνωστός τρόπος τον οποίο βέβαια πολλοί κατακρίνουν είναι η "μέθοδος σλουρπ". Πολύ πετυχημένη μέθοδος που προσφέρει εγγυημένα αποτελέσματα, ιδιαίτερα αν είσαστε άτομο κοινωνικό και χωρίς ηθικές αναστολές.
Καθηγητές υπάρχουν άφθονοι, σάλια επίσης, τα μαγαζιά είναι γεμάτα με δώρα, όλες οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για ένα καλό γλύψιμο. Αν και προσωπικά προτιμώ με διαφορά το φτύσιμο, σας συνιστώ ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσετε το γλύψιμο αν βρίσκεστε σε κατάσταση απελπισίας (τα 22 που λέγαμε για παράδειγμα).
Εδώ που τα λέμε, βέβαια, μιας και είμαστε μεταξύ μας, ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί ένας καθηγητής δε θεωρεί ενοχλητικό ένα γλείφτη αλλά αντίθετα η παρουσία του τον ευχαριστεί. Περίεργος είναι ο κόσμος μας ρε παιδιά.
Τόση ώρα όμως κάθομαι και γράφω αηδίες και δε σας έχω μιλήσει για την καλύτερη μαγκιά που μπορείτε να κάνετε πάνω στο φλέγον θέμα. Το περίφημο "the Al Capone way".
Εξοπλιστείτε με ένα Uzi (τα 45άρια είναι πολύ ξεπερασμένα πλέον) και απειλείστε τους ότι θα τα κάνετε όλα λαμπόγυαλο αν δεν σας κάνουν 7άρια όλα τα 3άρια που 'χετε γράψει ως τώρα (το 3 είναι η παγκόσμια φοιτητική σταθερά της αποτυχίας, ο πιο συχνός βαθμός με λίγα λόγια). Αν δεν πάτε φυλακή θα περάσετε πολλά μαθήματα...
Υπάρχει βέβαια ένας ακόμα πιο μουράτος τρόπος, που όμως απαιτεί μεγάλη διπλωματία και... γνώση της νύχτας.
Γίνε κι εσύ νονός των πανεπιστημίων, μπορείς! Γίνε ένας μαφιόζος της ελληνικής εκπαίδευσης, έλεγξε τα κυκλώματα της παράνομης βαθμοθηρίας, κάνε τους πάντες να σαι χαιρετάνε, να σε εκτιμάνε, να σε αγαπούν και να σε φοβούνται ταυτόχρονα.
Το καλό με αυτή την υπόθεση είναι ότι θα μπορείτε όπως όλοι οι αρχιμαφιόζοι να κυκλοφορείτε ελεύθεροι, να έχετε πρόσωπο στην κοινωνία και να μην μπορεί να σας βλάψει κανείς αν και όλοι θα ξέρουν τι κουμάσι είστε.
Με κάθε φραπέ στο κυλικείο θα παίρνετε και ένα 10άρι δώρο σε μάθημα της αρεσκείας σας, ενώ άλλοι θα παίρνουν τον πούλο αγκαλιά. Αφήστε που μπορεί να μην πληρώνετε ούτε και το φραπέ! Ωραία πράγματα όλα αυτά, αν και το πώς να γίνεις νονός είναι άλλο θέμα.
Το θέμα βέβαια δεν καλύφθηκε πλήρως, αλλά πρέπει να σας αφήσω γιατί έχω μπόλικο διαβασματάκι φυσικής 🙂
Το WebSloth.gr ξαναζεί
Το WebSloth ήταν ένα από τα πρώτα ελληνικά χιουμοριστικά site. Ξεκίνησε το 2000, και η τελευταία του δημοσίευση ήταν το 2003. Αξίζει να θυμηθούμε πως τότε ακόμα δεν είχαμε καν ADSL στην Ελλάδα, μπαίναμε στο ίντερνετ με dial-up.
Για μερικά χρόνια αργότερα, τα άρθρα του WebSloth, τα οποία αγάπησε σημαντικός αριθμός επισκεπτών, παρέμειναν στο εγκαταλειμμένο site. Όμως το hosting δεν ήταν δωρεάν, ούτε η ανανέωση του domain, και αναπόφευκτα κάποια στιγμή το site κατέβηκε.
Ενώ κάποια τρίτα site και blog έχουν κάνει σκόρπιες αναδημοσιεύσεις, ήταν δύσκολο για κάποιον να βρει και τις 360+ αρχικές δημοσιεύσεις.
Αυτό το project είναι μια αναβίωση του WebSloth, με το αρχικό domain, και τα αυθεντικά άρθρα των Klidge, Icegubs, και των λοιπών συντελεστών.
Όπως καταλαβαίνετε, ορισμένα από τα άρθρα δείχνουν την ηλικία τους, καθώς δημοσιεύτηκαν 15-18 χρόνια πριν, όταν το διαδίκτυο στην Ελλάδα, αλλά και η τεχνολογία γενικότερα, ήταν αρκετά διαφορετικά.
Αν δούμε πως υπάρχει ενδιαφέρον από τους αναγνώστες, θα φροντίσουμε να παράγουμε και νέα άρθρα, στο ίδιο ύφος που αγαπήσατε.