Το αμέσως προηγούμενο άρθρο ήταν να δημοσιευτεί δύο βδομάδες νωρίτερα, άλλα όταν την επόμενη έχεις ταξίδι προτιμάς να πας για ύπνο παρά να ανακατεύεσαι με ftp και τα σχετικά. Σε αυτό λοιπόν το άρθρο, ο thunder έγραψε διάφορα σχετικά με την παιδεία. Αγαπητέ thunder συγνώμη, αλλά να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ο κύριος Ευθυμίου κατά εμένα αποτελεί ηρωική φιγούρα στην μετακαποδιστριακή ελληνική ιστορία στον τομέα της παιδείας.
Ο άνθρωπος είναι ίσως ο μόνος που κατάφερε να πλησιάσει τόσο πολύ τους μαθητές και να κατανοήσει πλήρως την νοοτροπία τους. Ο άνθρωπος-γιατρός μιας παιδείας που νοσεί.
Όχι πάνω από δέκα λοιπόν κύριε thunder… Ε, και τι κακό με αυτό δηλαδή; Και πολλά είναι. Ένα άντε δύο στην χειρότερη περίπτωση και αυτά με το 75% της ύλης εκτός από την αντίστοιχη ύλη των εξετάσεων.
Τέλος, μία βδομάδα πιο πριν πρέπει να τους δίνει και τις λύσεις. Διότι καλά να ξέρει να απαντήσει ο μαθητής ένα θέμα την ώρα που γράφει τις εξετάσεις. Αν δεν ξέρει;
Με αυτό λοιπόν τον τρόπο εξασφαλίζουμε πως όλοι ακόμα και αυτοί που δεν θα 'ξεραν να απαντήσουν, τώρα πια θα ξέρουν. Εξάλλου, αυτός δεν είναι ο σκοπός της παιδείας;
Και το σχολείο. Τι πάει δηλαδή να πει εφτά ώρες κάθε μέρα; Τρεις ώρες να το κάνει με πέντε διαλείμματα κάθε μέρα.
Και επιτέλους ας δώσει το ελεύθερο στα κυλικεία να εκσυγχρονιστούν και αυτά. Να τα κάνει Fast foodάδικα, διότι νηστικό αρκούδι δεν χορεύει αλλά και η τυρόπιτα πια είναι ξεπερασμένη.
Και επιτέλους ας βάλει στα κυλικεία όλες τις μάρκες τσιγάρων και στις τουαλέτες αφού ξηλώσει τις λεκάνες να βάλει καναπέδες, τραπεζάκια με τασάκια, τηλεοράσεις με video και filmnet. Και στα προαύλια. Να βάλει γκαζόν ενώ τους τοίχους των προαυλίων να τους γεμίσει graffiti για γίνει το περιβάλλον πιο ευχάριστο.
Τέλος να φέρει Djs διακεκριμένους σε διάφορα μουσικά είδη από Καρβέλα μέχρι psychedelic trance για να παίζουν στο διάλειμμα.
Και ναι, δεν έχω καμία αμφιβολία πως με τον κύριο Ευθυμίου όλα αυτά μια μέρα θα γίνουν ή μάλλον αυτά και πολύ περισσότερα.
Και φυσικά ένας αρθρογράφος που σέβεται τον εαυτό του, γράφει και μία παράγραφο για τον Χριστόδουλο που είναι και in έως και ατςςςςςςς άτομο, το έκανε ο thunder, το ίδιο κάνω κι εγώ.
Ναι εδώ συμφωνούμε (λες και πριν δεν συμφωνούσαμε;) Δεν έχει σημασία αν ο Χριστόδουλος πει "Ελάτε όπως είστε" γενικά δεν έχει σημασία οτιδήποτε και αν πει από τι στιγμή που κάποιοι ίσως έχουν αντίθετη άποψη… Δεν λέω τίποτα άλλο.
Με τον Οτσαλάν ασχοληθήκαμε ένα μήνα, ενώ με τον imitation πόλεμο λίγο παραπάνω δύο μήνες μετά το τέλος τους. Με τον Χριστόδουλο θα τελειώσουμε παρέα καθώς φαίνεται δυο-τρεις εξεταστικές.
Όσο για τους μαθητές… Μπα, ποιος ασχολείται. Μακάρι να 'ξεραν τι και οι ίδιοι θέλουν κάποιες φορές. Ούτε η φετινή χρονιά μπορεί να θεωρηθεί "3η συνεχή" από τι στιγμή που στην ουσία 2η χρονιά διαδηλώσεων δεν υπήρξε.
Διότι, αν δεν έχεις και ένα Γαβρίλο για ηγέτη, να βγαίνει με τα μαλλιά αλά Ιησού και το κόκκινο φουλάρι, και να σου πετάει τα ποσοστά που έχουν προβλεφθεί στον φετινό προϋπολογισμό για την παιδεία σε ανυποψίαστο χρόνο, τι να το κάνεις;
Το WebSloth.gr ξαναζεί
Το WebSloth ήταν ένα από τα πρώτα ελληνικά χιουμοριστικά site. Ξεκίνησε το 2000, και η τελευταία του δημοσίευση ήταν το 2003. Αξίζει να θυμηθούμε πως τότε ακόμα δεν είχαμε καν ADSL στην Ελλάδα, μπαίναμε στο ίντερνετ με dial-up.
Για μερικά χρόνια αργότερα, τα άρθρα του WebSloth, τα οποία αγάπησε σημαντικός αριθμός επισκεπτών, παρέμειναν στο εγκαταλειμμένο site. Όμως το hosting δεν ήταν δωρεάν, ούτε η ανανέωση του domain, και αναπόφευκτα κάποια στιγμή το site κατέβηκε.
Ενώ κάποια τρίτα site και blog έχουν κάνει σκόρπιες αναδημοσιεύσεις, ήταν δύσκολο για κάποιον να βρει και τις 360+ αρχικές δημοσιεύσεις.
Αυτό το project είναι μια αναβίωση του WebSloth, με το αρχικό domain, και τα αυθεντικά άρθρα των Klidge, Icegubs, και των λοιπών συντελεστών.
Όπως καταλαβαίνετε, ορισμένα από τα άρθρα δείχνουν την ηλικία τους, καθώς δημοσιεύτηκαν 15-18 χρόνια πριν, όταν το διαδίκτυο στην Ελλάδα, αλλά και η τεχνολογία γενικότερα, ήταν αρκετά διαφορετικά.
Αν δούμε πως υπάρχει ενδιαφέρον από τους αναγνώστες, θα φροντίσουμε να παράγουμε και νέα άρθρα, στο ίδιο ύφος που αγαπήσατε.